szerda, február 25, 2015

2. ÉVAD – 10. RÉSZ: NEM SOHA!

MIA

Valamiért a gyomrom össze szorult mikor csak arra gondoltam, hogy Erikkel alakulnak a dolgok. Olyan sokáig csak barátok voltunk most meg randikra járunk, és jól szórakozunk rajta. Erikben minden meg van, amire csak vágytam. Nem öntelt és csak rám figyel, hogy nekem mi a jó tudja miket szeretek és én is tudom, ő miket szeret. A kettőnk dolgáról nem szóltam senkinek még Sarah sem tud róla és egyébként sem áll velem szóba, mert még haragszik. Erik az én szőke hercegem és remélem, én vagyok neki a szőke hercegnője, akik boldogan élnek. A földrajz órára sem tudtam figyelni, mert csak a tegnap esti sétánkra gondoltam. Olyan varázslatos volt, mint ha csak egy film jelenet lett volna! Hirtelen a fejemnek repült egy Kréta! MSR. Larno észre vette, hogy nem Európa területéről agyalok, ha nem másról ezért küldött egy ébresztőt egy FIGYELJ oda felszólítással! Vissza szállva a földre a könyvemre tekintettem sokáig figyelhet az anyagra, mert kicsengettek. Az osztálytársak lökdösése és a folyosó hangzavara sem tudta le lohasztani a mosolyomat. A szekrényhez érve elkezdtem dúdolni Erik Rock N' Roll számát. Ahogy betettem a könyvemet a szekrénybe akkor egy hangos robajjal egy tenyér vágódott a szomszéd szekrényre. Max támaszkodott a szekrényre és Sunnyi mosollyal bámult engem.

- Tudtommal nem itt van a szekrényed! ~ Háttal neki dőlt a szekrénynek úgy hogy le se vette a tekintettét rólam.

- Mit szólnál Hercegnő, ha te meg én ma este találkoznánk? Amolyan Randi! ~ A szemem elkerekedett! Jól hallottam, amit mondott?
- Hogy Mi? Jól hallottam?
- Igen! Randira hívlak!
- Ó hát akkor a válaszom egy nagy BÜDŐS NEM! ~ Becsaptam a szekrényemet és ott hagytam.
- Most mi bajod van Hercegnő? Nem ezt akartad? ~ Talán mikor taknyos voltam, de most hogy Erik itt van már nem!
- Sajnos Programon van az elkövetkező összes randi időpontra, amire csak meg akarsz hívni, ami most már nem, kell megkérdezned!
- Most kéreted magad Hercegnő? A szertári csók után azt hittem erre vágysz! ~ A kezemet a szájára tettem, hogy ne folytassa, amit elkezdett!
- Elhallgatnál? Nem akarom, hogy valaki meg tudja! Nem vagyok rá büszke! ~ A kezemet a szemem elé tettem, mert tényleg kezdtem magam szégyellni azért a tettemért.
- Rajtad nem lehet kiigazodni!
- Akkor elmondom úgy, hogy megértsd! Felejts el, mert nekem van valakim!
- És ki?
- Közöd? Egyébként sem ismered!
- Honnan veszed?
- Tudom és kész!  Most ha megbocsájtasz vagy sem mennem kell az utolsó órámra! CSÁ MAX!

Gyorsléptekkel hagytam ott, mint ha csak kergetnének! Nem akarom, hogy valaki is pletykáljon, hogy Max- el beszéltem, mert abból nem jó származik.

ERIK
 
Egész héten apával a stúdióban dolgoztunk egy pár számomon. Nagyon lemaradtam az elmúlt hetekben a demóm készítésével, mert, hogy Mia és én együtt vagyunk, nem jut annyi időm a sulira vagy a dalokra. Mindig rohanok, és semmi ötletem sincs a számokhoz, amiknek már a demón kéne lenijük, de majd csak össze hozom. A dalokra sem érzek rá annyira, mint, régen mert folyton Mia jár az eszembe és akkor elfeledkezek magamról és elontom a dolgokat. Ebben az órában csak 5Xkezdtem újra felénekelni a dalt, de akkor sem megy. Ahogy kiléptem a felvétel szobából egyből a székre terültem. Annyira fáradt vagyok, de még csak 2 óra van és nem a nap vége.

- Mi van veled fiam? Mint ha csak szándékosan rontanád el a dalokat! Miért nem koncentrálsz? ~ Apa nem tud Mia-ról mert eddig nem mondtam meg neki, de lassan el fogom neki.
- Semmi csak ma nem tudok rá érezni.
- Egész héten nem éreztél rá! Mi tereli el a figyelmedet ennyire?
- Semmi csak most ilyen korszakom van! Sok a dolgom és kevés időm van mindenre, mert 3 felé kéne szakadnom, csak hogy jó legyek mindenkinek. ~ Azt hiszem elszóltam magam!
- 3 felé? Suli zene és mi a harmadik? ~ Mondjuk úgy is megtudja előbb vagy, utóbb mert Kendall bácsi elszólj magát előbb vagy utóbb.
- Inkább KI! Tudod, KB 1 hete Randizgatok egy barátommal.
- Csak nem Kelly? Az a szőke alacsony lány, akivel tavaly voltál a születésnapomon?
- A szőke stimmel, de nem Kelly! Mia az! ~ Apa szeme elkerekedet és nem szólt semmit csak lekevert egy taslit a nyakamra.
- NORMÁLIS VAGY? ~ A nyakamat vakarva néztem rá.
- Most miért? Szereted Miát! Akkor mi a bajod, hogy együtt vagyunk?
- Igen szeretem Mia-t, mint a lányomat, és ha nem Kendall és Mall lány lenne, akkor azt mondanám hajrá, de az, aki és ha csak megbántod vagy szakítasz vele, akkor nem lesz többé ugyan olyan a kapcsolatotok! Én tudom, mert Mallory megtette velem.
- Mi? Te meg Mallory? Együtt jártattok?  Ezt miért nem tudtam?
- Mert nem mondtam neked! Jobb lenne, ha abba hagynád vele a dolgot!
- Most nem örülsz nekünk?
- De igen, csak ha rosszul jön, ki a dolog megjárod, mert Kendall félti a lányát és ebből nem akarok vitát kettőnk között!
-  Ezt mindig is furcsálltam, hogy Kendall bácsi miért félti ennyire Mia-t!
- Én meg értem ezt! Volt egy kis dolog, ami miatt Kendall és Mallory megfogadták, hogy Mia biztonsága mindennél fontosabb! Ennek lassan 13 éve és eddig minden rendben van! Én is ezt tettem volna azok után, amit Viki csinált!
- Ki az a VIKI?
- Viki Kendall egyik volt barátnője, aki Pszichopata és mostanság szabadult a börtönből, mert elrabolta Mia-t és elszökött vele, de szerencsére elkapták.
- Jézusom! Szegény Mia! Ezt miért nem mondta el soha?
- Mert nem tudja! Kendall és Mall nem akarja, hogy tudja! Elég nehéz volt ezt eltitkolni és ezek után is az lesz! De vissza térve erre a járós dologra szeretném, ha óvatos lennél, mert ne ess abba a hibába, hogy elrontasz egy szép barátságot azzal, hogy jártok!
- Majd óvatosak leszünk!
- Rendben! Na, jó most menny, inkább, mert ha még egyszer el rontanád a feléneklést, akkor megfojtanálak talán!

Megdöbbentem, hogy apa elmondta, hogy Mia-t elrabolták kiskorában! Most már értem miért védik ennyire őt! Észben fogom tartani azt, amiket apa mondott és megpróbálok mindenben megfelelni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése