kedd, május 13, 2014

2.ÉVAD – 7. RÉSZ: BAD BOY...



MIA

Ahogy Max ott állt a szája majdnem az enyémhez ért be pánikoltam teljesen.

- Engedj el! ( A kezét ellöktem az arcomról és hátrébb léptem.)
 - Azt hittem te is akarod!
- Rosszul hitted!
- Ugyan már.
- Ezért hoztál ide ki? Hogy megcsókolj vagy más?
- Ne fogd fel ezt így kérlek!
- De így fogom fel. Nem vagyok a te csókos babád, akivel hentereghetsz, mikor csak kedved szottyan! Én ezt nem hagyom.
- Most miért?
- Mert nem vagyok az a fajta lány, akivel ezt csinálhatod.
- De Sarah és te nem ugyan olyanok vagytok?
- Legjobb barátnők vagyunk, de nem egyformák!
- Pedig azt hittem, hogy…
- Akkor rosszul hiszed.
- Talán Erik van a képben?
- Nincs Erik a képben!
- Akkor miért vagy itt vele?
- Mert elhívott, de mint egy barát.
- Persze mert egy ilyen buliba csak barátként jöttél?
- Vele igen, de ha nem így lenne, akkor sem lenne hozzá közöd. De most én lépek innen…

Alig hogy az ajtóhoz értem Max kapta el a kezem.

- Nem mész sehova ezek után! (A szorítása elég erős volt, de inkább az zavart, hogy nem tudok hova menekülni.)
- Eresz el!  Ez fáj.
- Azt hiszem ezzel te is jól jársz.

Hirtelen magához rántott és megcsókolt. Azzal a lendülettel, amivel magához rántott és megcsókolt én megütöttem. Ahogy eltávolodott a számtól gondoltam tudatosítom benne, hogy velem nem szórakozhat. Mérgesen a szemébe néztem.

- Ne merd ezt többet megpróbálni vagy az unokáid bányák meg. Vili? Felfogtad?
- Látom kibújt a szög a zsákból!
- Eddig is ilyen voltam csak fel kell hozzá bosszantani! De ha még egyszer megpróbálod, ezt nagyon megbánod! Felfogtad azzal a csepp agyaddal vagy agyam írásba?
- Igen felfogtam.
- Király akkor legközelebb próbálkozz olyannál, aki könnyebb nőcske, mint ÉN.
- Vadmacska vagy! Ez tetszik.
- Te meg egy paraszt vagy! Ez meg nekem nem tetszik!

Ahogy bementem a teraszról a házba oda mentem Erik- hez.

- Erik kérlek, vigyél haza.
- Baj van?
- Mennyünk, innen kérlek.
- Történt valami?
- Majd elmondom, csak kérlek, vigyél innen.
- Rendben gyere.

Alig hogy kiértünk és beszálltunk a kocsiba éreztem, hogy a gyomorideg egyre jobban kúszik fel a torkomba és hányinger kerülgettet közben. Amint megbíztam Max-be egyből kihasználta a helyzetet. Azt hittem jobb ember. Annyira kedves volt mielőtt rám mászott volna, de látom egy hazug alak.

- Mi történt?
- Inkább hagyjuk!
- Nem hagyjuk! Apád rám bízott, és ezért ha bajod esett ki fogy nyírni.
- Max a baj!
- Mit csinált?
- Rá mászott. De nyugi igazán nem volt semmi kettőnk között.
- Milyen értelemben?
- Megcsókolt, csak de leállítottam.
- Más, amiről tudnom kell?
- Csak megszorította a kezem, de semmi más.
- Bántott?
- Nem csak ennyi volt.
- Annyira sajnálom.
- Nem te vagy a hibás.
- De mert én voltam a felelős érted és én hagytam, hogy vele legyél.
- Már megtörtént és kész. Nem lett semmi bajom és kész.
- De ha lett volna én…
- De nem lett és ezt szeretném, ha apának nem mondanád! Azt sem hogy Max is ott volt. Tuti kiakadna.
- Rendben. Nem akarok én se bajba kerülni e miatt. De esküszöm, hogy legközelebb nem hagylak egyedül, hogy ilyesmi történjen.
- Rendben. Köszi, amúgy hogy elhoztál. Ha Max nem lett volna, akkor talán jobban mulatok, mint most.

Erik nagyon a szívére vette ezt a dolgot, mint ha csak az ő hibája lett volna. Minek mentem ki azzal a vadállattal? Nem tudom miért voltam ekkora ostoba tyúk, hogy hiszek egy szépen csillogó szempárnak. Az biztos, hogy ez jó lecke volt nekem és többet nem követem el ezt a hibát. Mikor lelassított Erik a házunk előtt láttam, hogy apa már alszik, mert sehol nem éget a villany.

- Biztos jól vagy?
- Biztos.
- Esküszöm, hogy jóváteszem ezt neked.
- Már megtetted azzal, hogy hallottalak énekelni.
- De mással akarlak kárpótolni nem egy ócska számmal, amit előtte adtam elő nem utána.
- Akkor adj nekem elő egy másikat.
- Mikorra akarod?
- Majd mikor kész van.
- Rendben.

Erik kiszállt és átjött az én oldalamra hogy kinyissa nekem a kocsi ajtaját. Csak most vettem észre hogy milyen igaz barát Erik! Mindig számíthatok, rá bármiről is van szó. Ahogy közeledtünk a bejárati ajtónkhoz lelassítottunk és mikor megálltunk egymás szemébe néztünk.

- Még egyszer köszönöm az estét.
- Ugyan már! Ennél a bulinál egy gyökérkezelés is jobb mulatság lett volna.
- Az mellékes most! De tudod elég jól mulattam addig még nem volt az az ízé Max-el.
- Én is, mert te ott voltál velem. Nem voltam egyedül legalább.
- Én meg nem itthon ültem.
- Akkor jól tettük, hogy elmentünk.
- Igen szerintem. Úgy sem volt még ilyen estém eddig.
- Akkor örülök neki.
- Én is.
- Na, menny ne hogy beteg légy vagy apád meglássa, hogy mikorra hoztalak haza.
- Várj Erik.
- Mond. ( Nyomtam egy puszit az arcára a mai estéért.
- Te lettél a hősöm.
 - Jó éjt Mia.
-  Jó éjszakát neked is Erik.

Végig néztem, ahogy visszaszáll az autójába és elhajt. Mikor beléptem a házba egyből elindultam a szobámba és egyből bedőltem az ágyamba.

KENDALL

Mia még délben úgy aludt, mint a bunda bár nem csodálom mikor fél 2 után pár perccel jött haza Erikkel. Gondoltam ezen nem akadok ki, mert egyszer tini az ember lánya és hadd élvezze még fiatal.  Olyan délután 4 fele Mia is lejött a szobájából végre, de elég fáradtnak tűnt, mint aki nem aludt volna semmit.

- Szia, kicsim. Milyen volt a buli?
- Inkább hagyjuk!
- Miért?
- Mert elment, de unalmas volt. Sok fapofa öltönyös pasi és classi zene.
- Értem!
- Van kávé?
- Van egy kevés. De te elég fáradtnak tűnsz.
- Tudom, mert későn értem haza.
- Ja, fél 2 után.
- Te láttad?
- Igen.  Bár későbbre vártalak, de így is aranyos voltál, hogy siettél haza az unalmas buliról.
- Tudom!
- Ugye tudod, hogy holnap suli?
- Már is?
- Aki éjjel legény az nappal is legyen az! Végig buliztad az estét és még csodálkozol, miért van vasárnap?
-  Király akkor visszafekszem.
- Tanulni ki fog kisasszony?
- Már kész!
- Biztos?
- Felmondjam és bemutassam neked?
- Nem kell, mert most az egyszer hiszek neked! De legközelebb nem úszod meg.
- Király! Ha keresne, a nép döglötten fekszem az ágyban.
- Megmondom a népnek.
- Köszi, majd az első nyugdíjamból meghálálom neked.
- A szavadon foglak.

Mia visszafeküdt aludni még én neki álltam valami vacsorának valót keresni a konyhában. Mivel semmit nem találtam otthon ezért elmegyek Mia kedvenc értelmébe és hozok neki valami vacsorát, amit imád.

MIA

Arra ébredtem, hogy a telefonom csörög. Annyira nehezen tudtam csak előkutatni a ruha kupac alól, amit valamikor az éjszaka folyamán készítettem mikor átöltőztem pizsamásba. Egy titkos szám hívott.

- Ki az?
- Szia, hercegnő! Felébresztettelek?
- Mi van? Ki vagy?
- 2-őt találhatsz bogaram.
- Jó én most leteszem Max!
- Nincs kedved velem eljönni, sétálni vagy moziba?
- Hogy megint rám mászhass?
- Még az is lehet, ha odáig eljutunk.
- Jó akkor zaklass mást, akit ez izgat, mert engem nem.
- Valaki harapós ébredés után.
- Alapból ilyen vagyok veled eddig ezt nem vetted észre?
- Azt hittem te ilyen vagy.
- Király akkor, szia.

Rácsaptam a telefont és visszacsuklott a fejem a párnára. Amint behunytam a szemem újra csörgött a telefonom.

-  Halló!

- Akkor nem jössz?
- Eltaláltad!
- Azt ugye tudod, hogy addig hívogatlak, még nem jössz el velem valahova?!
- És ugye tudod, hogy ki tudom nyomni a telefont és kikapcsolhatom?
- Akkor csöngettek még ki nem jössz vagy apád haza nem ér.
-  Ugye ismered azt a fogalmat, hogy Zaklatás?
- Persze!
- Akkor fejezd be, mert hívom a rendőröket.
-  Akkor azt mondom majd, hogy hazug vagy és csak engem akarsz ezzel magadhoz édesgetni.
- Ennek semmi értelme!
- Tudom, de egy próbának elment.
- Akkor jó éjt majd látjuk egymást soha napján!
- Akkor holnap?
- Mondom SOHA!

Rányomtam ismét a telefont és lenémítottam majd a párnám alá dugtam, hogy nyugodtan tudjak aludni…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése